onsdag 6 januari 2010

Ett försök..

Ja, nu ska jag göra ett försök att blogga... Om mina barn är det tänkt. Kan ju börja med att berätta att mina fina små änglar heter Naima och Edvin. Naima är född den 2 september -07 och Edvin är född den 20 maj -09.

Just nu håller pappa Evert på att lägga Edvin och Naima tittar på Oskar på barnkanalen.

Det är alldeles för kallt ute (-26) för att kunna göra något vettigt så idag har vi bara varit inne och lekt.

Hoppas att Naima tänker sova i normal tid idag och inte som de senaste dagarna när hon inte somnat för 22. Det är lite försent när man är så liten.

De här sista två veckorna har varit händelserika på utvecklingsfronten för båda barnen. Naima blev helt torr den 25 december. Och Edvin har lärt sig att sitta och nästan krypa. Han kan men det går fortare att åla..;)

Vi kan ju hoppas på att jag kan skriva en gång i veckan iaf. Det är vad jag siktar på.... Och blir det mer är det ju bara ett plus!

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar