söndag 10 januari 2010

Helg!

Så nu har en helg till gått. Imorgon börjar vardagen igen efter alla röda dagar och allt vad det är. Och på tisdag börjar Naima på dagis igen.. Skönt! Inte för att jag inte vill ha henne hemma utan för att hon klättrar på väggarna nu och behöver stimuleras.

Vi har inte gjort många knop denna helg. Städat bort julen, satt upp nya gardin och annat som måste göras.
Bästaste Hampus, Maria och Isabelle var hit och fikade igår. De är det bästa vi har! Fick några kort på barna också.

Edvin har krypit lite mer men det går fortfarande fortare att åla...

Våran motorvärmarkabel blev stulen... Igen! Blir galen snart!

Snart åker jag till Härnösand också... Det ska bli kul men fy vad jag kommer sakna mina älsklingar här hemma.

Nu ska jag gå och hjälpa Evert med maten och Naima vill ha datorn för att titta på Nalle Puh. Våran dvd tog ju och gick sönder... Suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar